Każdy przedsiębiorca musi mieć świadomość tego, że bez strony internetowej jego nazwa nie występuje w świadomości klientów. Jeśli więc prowadząc swoją działalność od jakiegoś czasu jeszcze o tym nie pomyśleliśmy czas to zmienić. Wielu klientów uda nam się pozyskać właśnie dzięki temu, że będziemy widnieć w sieci. Tam w końcu przy pomocy wyszukiwarki znajdywane są podmioty, które interesują nas z uwagi na świadczone usługi lub sprzedawane produkty. Kiedy wiemy to, jako klienci musimy pomyśleć o tym także, jako osoby wybierające się po przeciwnej stronie. Nasza witryna musi być to atrakcyjna pod względem wyglądu, czytelna i bogata w wartościową treść. Kiedy już nasza firmowa strona www znajduje się pod pewnym adresem chodzi o nią dbać i nieustannie ją aktualizować . Kolejnym etapem jest dodatkowo jej wypozycjonowanie. Zależy nam przecież na tym, by potencjalni odbiorcy z łatwością trafili na własną firmę, kiedy będą poszukiwać tego, czym się zajmujemy. Na pierwszych stronach wyszukiwarki nie zobaczą zatem konkurencji, ale nasz podmiot. Bezwzględnie będziemy mogli zajmować się nową klientelą, jeśli będziemy dysponowali zadowalającym miejscem w wirtualnej rzeczywistości, a do tego postawimy na profesjonalną promocję.