Spore grono z nas nie do końca lubi odwiedzać różne urzędy państwowe. Na ogół przywodzą one negatywne skojarzenia związane z długimi kolejkami i komplikowaniem poszczególnych kwestii. Kiedy przykładowo jesteśmy w danym urzędzie, dojdziemy już do konkretnego stanowiska, może być tak, że musimy dodatkowo udać się do innego działu, by tam wypełnić stosowny druczek… Tylko z nim bowiem zostaniemy przyjęci. Zmierzamy zatem po sugerowany dokument, wypełniamy go, a potem znów wyczekujemy na swoją kolej. I tak ogromną ilość czasu spędzamy w jednej placówce, tylko po to, by wypełniane przez nas dokumenty zostały układane na zajęcie z innymi. Późniejszy etap to przejście weryfikacji wniosków i nasze wyczekiwanie na odpowiedź. Niemniej, przy wielu kwestiach związanych z administracją, nie trzeba już przychodzić osobiście do urzędu. Alternatywą dla tego jest korzystanie z usług e-administracji. Dzięki takiej innowacyjnej opcji, wiele wniosków i innych dokumentów można wypełnić online, a potem wysłać wersją elektroniczną. Ma to tylko parę chwil, a przy tym istnieje niezwykle łatwe. Elektroniczny podpis staje się niezbędny przy pewnych takich operacjach. Szczególnie przedsiębiorcom powinno zależeć na jego byciu, gdyż sporo on ułatwia, a także oszczędza czas, którego właściciele firm nie mają zbyt wiele.